Stil……….. - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Stil……….. - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Stil………..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

04 Maart 2007 | Frankrijk, Lasseube

Tja, het was een poosje nogal stil op de pagina. Ik ben van 13 februari tot 27 februari naar huis geweest, Kees vanaf de 20e. Leuk hoor, weer eens even in Cornwerd kijken. Een aantal verjaardagen gevierd, in de kroeg gezeten, lekker bijkletsen met iedereen, want hoewel ik het hier erg naar mijn zin heb, mis ik de sociale contacten wel. Er komt niemand zomaar spontaan even aanwippen om een bakkie, geen mensen die een hapje mee-eten onverwacht, Kees en ik samen, that’s it. Dus ik ben blij dat we het samen best wel goed kunnen vinden! Ik heb anderhalve week gespijbeld, dus ik moet nu maar even extra mijn best doen op school. Op dit moment zitten Leon en Rixt hier. Die zijn afgelopen donderdag gekomen. Gisteren zijn ze Pau in geweest, het chateau bekeken, op terrasjes gezeten op de boulevard. We hadden afgesproken in de Irish Pub op de boulevard om een uur of half zes. Ik vanuit school en Kees vanuit zijn werk. Er gingen drie klasgenoten van mij spontaan mee, dus dat was wel even heel leuk. Daarna lekker gegeten bij “Le Berry”, het populairste restaurant van Pau, lekker, ongedwongen en niet duur.
Vandaag, zaterdag hebben we geshopt, zijn naar het Emmaus in Lescar geweest (weer allerlei overbodige spullen gekocht natuurlijk) en toen nog naar Navarenx, een vestingstadje hier in de buurt. Het is de afgelopen drie dagen heerlijk weer, dus de kids treffen het wel, Rixt krijgt al een kleurtje. Vanavond was de maansverduistering heel duidelijk te zien hier in de tuin. Het was heel helder, dus om de 10 minuten naar buiten om te kijken hoeveel maan er nog was. Toen de verduistering compleet was, zijn Kees, Rixt en Leon naar de plaatselijke kroeg gegaan om er eentje op te nemen.

  • 04 Maart 2007 - 18:57

    Odb:

    mooi hjer ik kom in maart ek wol even mien jong!
    bin jaloers

    ciao

  • 07 Maart 2007 - 18:43

    Rixt:

    hey tiny! kijk je zo nu en dan wel ff????? heb je de notulen gestuurd wil jij ze in de map doen?? tuuuuuuuuuut

  • 11 Maart 2007 - 15:07

    Yvonne:

    Heeee luitjes,

    Heerlijk dat je je dochter op bezoek hebt. En de rattenvanger doet ook zijn best zie ik.
    Ik hoop na april een keer om een "bakkie" en bijkletsen langs te komen.

    Kunnen ik misschien mijn Frans bij je ophalen: jij weet nu alles van grammatica,hi hi. En lekker met een borrel en een sigaret op een terras.

    Nou Hammy en Kees, blijf genieten van elkaar en de groetjes aan Rixt.

    Yvonne

  • 11 Mei 2007 - 13:50

    Paul H:

    Lassebeu 11 mei 2007
    Lieve Hammie

    Zit ik hier in bistro "Quatre bras" op een jette de cailloux van jullie deuxieme
    maison te gotverre omdat de franse leestekens ~!@#@%$#$%^*#$^%^&*(**)((__+)+:?><> niet op mijn laptop staan,en wel omdat ik toch wel even un lettre furieux onder je porte clos had willen schuiven,waarin ik je dan had willen vragen; hoe jij het sacrenomdedieu het in je hoofd haalt,om als ik nou eens voor jou plezier 2850 km omrij,niet thuis te zijn! "Madame n'est pas la'"zei de buurvrouw in het frans.

    Met mij ben je nog niet jarig!
    De groeten,
    Paul

  • 17 November 2007 - 23:29

    Konijnenberg.nl:


    lei twee boeken op de balie, maar juffrouw Joor heeft ze nog steeds niet afgestempeld!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kees en hammy

Wij gaan een jaartje wonen in Frankrijk. Kees gaat werken en ik niet. Via deze pagina willen wij familie, vrienden en bekenden op hoogte houden

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 186255

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 01 September 2013

Klassiek rondje GB met de VLIETER

09 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Vakantie 2011

01 Januari 2007 - 01 Januari 2008

Frankrijk

Landen bezocht: