Gesmolten kaars - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Gesmolten kaars - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Gesmolten kaars

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

09 Januari 2007 | Frankrijk, Lasseube

Vandaag was het warm in Lasseube! Ik had een lantaarn meegenomen met een kaars er in en die hing in het zonnetje. Hele kaars gesmolten! Dat gebeurt bij ons in Cornwerd alleen hartje zomer! Dus veel buiten geweest, de pony en de ezel die hier achter in een stuk land rondlopen oude baguettes gevoerd samen met Macho, totdat er een joekel van een hond door de struiken kwam en Macho de stuipen op het lijf joeg. Ging allemaal goed. Gisteren een test gedaan op de universiteit. Morgen terugkomen voor de uitslag. Afhankelijk van hoe de test verlopen is word ik ingedeeld. Ben benieuwd! Lastig om op de universiteit te komen trouwens. Moet je dwars door Pau, drukke stad hoor! Met openbaar vervoer is onmogelijk. Van en naar Lasseube rijden geen bussen. De dichtsbijzijnde halte is in Gan, 10 km verderop. We sjogge wol!

  • 10 Januari 2007 - 07:50

    Marja:

    Geweldig, dat is wel genieten zo.... wat ga je eigenlijk doen op de universiteit?
    opnieuw aan de studie?
    Leuke foto's hoor.
    liefs, M

  • 10 Januari 2007 - 09:09

    Joke:

    nou nou nee dat gebeurt hier niet voorlopig,het is snertweer erge harde wind maaar ho ho even wij hebben wel hoge temperaturen 14 graden dat is wel erg warm voor de tijd van het jaar ik heb een hyacint die komt al uit,
    verder alles goed bij jullie ,hier wel ,
    er is een sterf geval in cornwerd nl klaas salverda
    maar voor de rest alls nog het zelfde

    gr gerard /joke en kids

  • 10 Januari 2007 - 13:16

    Eeltje Marijke:

    hoi cees hammie

    ja dit is even wat anders dan cormwerd he,
    hier in india smelt alles
    knap gelukkig wat op ben nog erg moe maar dat komt wel weer goed
    vanmorgen met jannie en robert olifanten zien baderen geweldig
    he goede tijd daar in frankrijk he en hopelijk tot gauw dikke tuut eeltje en marijke

  • 10 Januari 2007 - 19:52

    Yvonne:

    Nou weet niet of het berichtje is verstuurd dus doeik het nog maar een keer.
    Dus nu snap ik waarom ik het aan jullie verstuurde mailtje voor de kerst weer terugkreeg. Was niet af te leveren. Jullie waren al gevlogen. Nou,ok stiekem weggaan naar deze heerlijke plek. Geweldig! Wat doet Kees daar en ga jij Frans leren aan de Universiteit Hammy? Ik vind het leuk dat ikeindelijkiets verneem van julie. Prachtige foto's,schitterendeplek, geniet ervan. Het past echt bij jullie.

    Veelliefs en tot schrijvens
    Yvonne


  • 11 Januari 2007 - 22:15

    Gwen:

    Heey Hammie en Kees,
    Nou ik heb jullie gevonden hoor, haha, dacht eerst hoe werkt dit man! Maar tis gelukt. Lekker dat het bij jullie warm is, het is hier stormy weather!!! Windkracht 10 en continue regen, niks an. Heb even voor een aantal weken de auto van mn vader te leen, dus dat is super relaxt en ik cross dus dit weekend samen met mijn Viking, haha, ff naar Rixt en Giel. Heb er zin in. Dikke kus Gwen

  • 14 Januari 2007 - 14:07

    Yvonne:

    Hoi Hammy en Kees,

    Nog maar een berichtje van mij. Wilde mijn e-mailadres toevoegen maar dat was al gedaan door jullie kennelijk.Leuk want dan krijg ik steeds een berichtje als er weer iets nieuws op staat van jullie.
    En ik ga het zeker bijhouden!
    Kun je er naartoe vliegen? Dan ga ik dat misschien wel een keertje doen.Lijkt me geweldig.

    Nou Hammy en Kees,veel plezier daar en tot mails.

    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kees en hammy

Wij gaan een jaartje wonen in Frankrijk. Kees gaat werken en ik niet. Via deze pagina willen wij familie, vrienden en bekenden op hoogte houden

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 186065

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 01 September 2013

Klassiek rondje GB met de VLIETER

09 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Vakantie 2011

01 Januari 2007 - 01 Januari 2008

Frankrijk

Landen bezocht: