Een jaar in Frankrijk - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Een jaar in Frankrijk - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Een jaar in Frankrijk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

20 November 2006 | Frankrijk, Lasseube

Hallo Allemaal,
Afgelopen zaterdag, 18 november is Kees vertrokken naar Pau. Dinsdag kan hij het huis in Lasseube betrekken, tot dan zit hij in een hotel in Pau. Vandaag is zijn 1e werkdag. Ik zit nog steeds in Cornwerd en mijn leventje gaat gewoon door as usual. Maar het komt steeds dichterbij.......

  • 21 November 2006 - 21:14

    Karin:

    Hoi Hammy,
    leuk hè zo'n weblog?? Dus jouw Kees is al vertrokken? Zit je in je uppie in Cornwerd!! Maar inderdaad, het aftellen is begonnen. Lekker geen studiedruk meer, dus je kan je lekker concentreren op wat gebeuren gaat in Januari. Vivre La France. Groetjes Karin Koning

  • 22 November 2006 - 11:02

    Marja:

    Hoi Hammy, Leuk idee hoor zo'n weblog! Ik zal jullie bijkletsen vanuit het "nu" koude Drenthe.
    Je kunt aftellen meid, daar ben ik weer jaloers op!
    Is je autootje alweer klaar!
    Succes met 't pakken.....
    liefs, Marja

  • 03 Januari 2007 - 09:43

    Marja:

    Hoi Hammy, zit je er al? veel geuk en gezonds gewenst voor jullie beide in la France!!

  • 03 Januari 2007 - 15:23

    Esther Kluft:

    Hoi Hammy&Kees,
    Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en veel plezier in France! Ook succes met je studie Hammy!Bon voyage cette ans.(klopt dit?haha)greetz Esther Kluft.

  • 11 Januari 2007 - 08:42

    Duco:

    Dat ziet er daar niet onaardig uit.Ik zit op dit moment offshore en er staat een storm met orkaankracht.We houden jullie pagina in de gaten. groeten, Duco

  • 11 Januari 2007 - 12:25

    Rixt:

    no ju, wot een moaie site ju! must ek even frysk pruttelje no op de site. os ik strax langs kom dan dogge we ut wol op sien frans!net ferjitte jun op e skype!! dikke tut ek foar kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kees en hammy

Wij gaan een jaartje wonen in Frankrijk. Kees gaat werken en ik niet. Via deze pagina willen wij familie, vrienden en bekenden op hoogte houden

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 186324

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 01 September 2013

Klassiek rondje GB met de VLIETER

09 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Vakantie 2011

01 Januari 2007 - 01 Januari 2008

Frankrijk

Landen bezocht: