Antwoord Kees - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Antwoord Kees - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Antwoord Kees

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

20 November 2006 | Frankrijk, Lasseube

Mooi he Hammy, zitten we te Skypen en te mailen tegelijk. Mot wat koste. love you.
Fijn gewerkt vandaag.

• 21 November 2006 - 20:41

Hammy:

Je smste net dat je met een glaasje jurancon en een Frans kaasje op een enorme bank gelukkig zit te wezen daar in Lasseube! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Ik zit hier in mijn uppie (behalve de 4 katten) met een bord boerenkool op m'n schoot naar Wouter Bos z'n hoofd te koekeloeren. Vandaag is de koppelingskabel van de golf geknapt of zo. Ik ben stuiterend thuisgekomen en heb de bus maar gepakt. Morgen komen ze hem repareren. Welterusten Broos!!! Lekker sliepe op dien nije bed.

• 14 Januari 2007 - 18:28

Ruud Borman:

Hoi Kees en Hammy.
    Dat gaat daar wel allemaal goed, geloof ik. Moet je nog wat aan ontwikkelingshulp doen of valt dat wel mee. Cornwerd is nog niet weggeblazen door de afgelopen stormen, maar het ging wel ontzettend te keer.
    veel plezier en succes daar
    hartelijke groet
    Ruud

• 04 Februari 2008 - 18:38

Ruud Borman:

Hoi beste mensen.
    Al weer heel lang geleden dat we contact hadden. Alles goed met jullie? Ik heb inmiddels een nieuw emailadres(rborman@xs4all.nl). Hebben jullie een tip voor een leuk verblijf(huisje) in Katharengebied? Laat het ons weten.

hartelijke groet
    Ruud en Jessica