Wy kinne it net litte! - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Wy kinne it net litte! - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Wy kinne it net litte!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

07 Juni 2007 | Frankrijk, Lasseube

Het slaat nergens op, maar we hebben een klein moestuintje! We moeten wat kunnen prutsen en schoffelen en zo in de tuin, dus Kees heeft een klein stukje omgespit en ik heb plantjes in een tuincentrum gekocht: een paar komkommers, een aubergine, pepers, courgette, artisjokken etc. Tegelijk ook wat tuingereedschap, want dat ligt in Cornwerd. Rendabel zal het dus wel niet worden, want de groenten zijn hier helemaal niet duur, maar daarentegen betaal je in het tuincentrum een vermogen voor de plantjes. Het is hier momenteel prachtig weer, dus we zijn ’s-avonds buiten tot we naar bed gaan, plantjes begieten en zo………..

• 07 Juni 2007 - 21:58

Akky:

't Ziet er mooi uit;tegen de tijd dat er geoogst kan worden komen wij langs.o.k.?
    Onze Auke heeft een baan in Turku,dus die vertrekt binnen afzienbare tijd naar Finland;weer een vakantie-adres erbij!
    Groetnis fan Akky.

• 08 Juni 2007 - 01:57

Eeltje En Marijke:

nou die groente komen we zeker proeven deze zomer, want dat missen we hier echt
    dikke tuut eeltje en marijke

• 08 Juni 2007 - 07:27

Pleunie:

Leuk een moestuintje! Hier is alles wel oke! Op de bieb ook! Tis druk! 2 juli wordt de strandbiliotheek geopend! Ik mail je gauw weer eens!
    Groetjes uit Makkum!

• 14 Juni 2007 - 19:02

Durkje:

Hoi Hammy,
    Van mem kreeg ik de opdracht om je te bedanken voor de mooie brief die hebt geschreven... Het heeft ons heel goed gedaan! In de bib. hebben ze een hoekje gemaakt met krantenknipsels en foto's van heit, heel mooi...

Nogmaals bedankt, Fam. Hoeksema

( succes met je moestuin )

• 15 Juni 2007 - 19:54

Marga:

Hoi luitjes daar.
    Ontzettend leuk om te zien hoe jullie daar leven. Net even samen met Leo de foto's bekeken en daardoor een goed idee gekregen hoe de omgeving daar is. Leo vertelde mij net dat vandaag de bibliotheektent op het strand is geplaatst. Ja ze bedenken wat. Zo kunnen de zomergasten bijblijven hier in Makkum. Ik wens jullie alle goeds daar verder toe en tot de volgende mail......

Groeten en een dikke knuf vanuit Makkum van ons.