Voor de eventuele bezoekers - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Voor de eventuele bezoekers - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Voor de eventuele bezoekers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

26 Juli 2007 | Frankrijk, Lasseube

Hierbij een schemaatje van de bezoekjes aan Lasseube die al min of meer vaststaan, kun je je eventuele bezoek hier aan aanpassen. Zodra ik van iemand een seintje krijg wordt dit lijstje aangepast.

Kees vakantie van 13 aug tm 10 sept. (dus zijn we niet in Lasseube)
Rixt, Giel, Amarins en Oane(?) van 18 t/m 25 september. Kees Pietsje en Tjitske van 27 sept. t/m 4 oktober.
Gezelschap Bles/Brouwer van 4 okt. t/m 7 okt.
Sjirk en Alie van 13 okt. t/m 18 okt., Tom en Akky van 6 t/m 13 november, Wil van 13 november tm 20 november.

• 27 Juli 2007 - 15:20

Yvonne:

Heeee hoi Hammy en Kees,

Nou, gaat goed met jullie plannen zie ik.
    Ik ben nog steeds druk aan't werk en zal dit jaar niet echt vakantie nemen. In oktober een paar dagen vrij, maar dan ga ik naar mijn zus in Driebergen.Had het wel heel leuk gevonden om jullie plek daar te zien.
    Maar werk gaat nu voor.Heb nu een detacheringscontract bij de belastingdienst met eventueel uitzicht op een vaste aanstelling. Wie weet in de toekomst.
    Verder is het weer hier knudde.
    Blijf wel op de hoogte via jullie prachtige verhalen. Jammer van de termieten,was ook wel heel mooi geweest, dat huisje.

Nou,lui groetjes uit Groningen

Yvonne

• 03 Augustus 2007 - 08:09

Fronny:

Jezus Christus wat doen jullie veel ik zou er helemaal overspannen van worden, maar heb tevens een een enorme bewondering voor jullie dat je zoveel plannen kunt maken. Ik zit nu bij Gwen en slaap nu 1 nachtje bij haar al een avontuur op zich zelf, een heel verschil bij jullie escapades. Ik hoop jullie gauw te zien in Cornwerd en wens jullie heel veel plezier en vooral geluk. Liefs Fronny

• 25 Augustus 2007 - 14:30

Peter En Marleen:

Hoi buum' en buuv',
    Gisteren jullie weer zien vertrekken.
    Hammy vertelde aan Peter over de nieuwe aanwinst, dus hebben we de foto´s bewonderd. Ja, okay, het `termietenhuis` is nu wel mooier, maar wat jullie van plan zijn te maken van de aankoop.....SUPER!!!!!
    We blijven jullie vanuit Cornwerd volgen.

Knufzzzz, Marleen, Peter, Zack en Layla