Bezoek Lammert en Antje - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Bezoek Lammert en Antje - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Bezoek Lammert en Antje

Door: Hammy

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

15 Oktober 2007 | Frankrijk, Lasseube

In een woord fantastisch, zo als we hier ontvangen zijn.
De camper kon net door de poort met behulp van de aanwijzingen van Kees.
Met behulp van de campingbaas ging de plaatsing prima. Ook het bezoek de volgende dag aan het nieuwe huis in Taron-sadirac-viellenave was indrukwekkend.
De kookkunsten van Hammie en Sjirk met hun culinaire hoogstandjes werden door ons zeer op prijs gesteld. Een volgend bezoek zal zeker leiden tot verdere hulp bij het vervolmaken van de nieuwe woning.
Tot zover hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid

Antje en Lammert.

Morgen vertrekken Antje en Lammert weer. Sjirk en Alie vertrekken donderdag en ik stap dan ook op hetzelfde vliegtuig omdat mijn zus (Afke) in het ziekenhuis ligt. Inmiddels gaat het weer wat beter en ligt ze niet meer op de IC, maar weer op zaal. De volgende donderdag vlieg ik dan weer terug omdat zo rond de 28e hopelijk het koopcontract getekend kan worden. Het verslag van Sjirk en Alie volgt nog.

• 16 Oktober 2007 - 08:29

Yvonne:

Heee Hammy,

Alvast een goede reis donderdag en veel sterkte voor je zus.

Liefs

Yvonne