Jack - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu Jack - Reisverslag uit Lasseube, Frankrijk van kees en hammy brooshooft - WaarBenJij.nu

Jack

Door: Hammy

Blijf op de hoogte en volg kees en hammy

16 Oktober 2007 | Frankrijk, Lasseube

Dit heeft niets te maken met ons verblijf in Frankrijk, maar is een noodkreet van een trouwe viervoeter, wiens baasje onlangs is overleden. We kregen onderstaand mailtje van Wilco, die zo nu en dan in ons huis verblijft. Als ik in Cornwerd ben, wandel ik met Jack naar de dijk, en dan is hij door het dolle heen dat hij de vrijheid even proeft op de dijk. Daar laat ik hem los en dan blijft hij ook wel in de buurt. Wij zijn veel weg en als ik straks weer in Cornwerd ben ga ik weer aan het werk, dus daar schiet het beest niks mee op. Hij heeft een baasje nodig die lekker met hem gaat wandelen en hem aandacht geeft. Zegt het voort en bezorg Jack een mooie oude dag!!!
Je kunt contact opnemen met Wilco (zie onderstaand mailtje) of met mij.
Hammy


Van: Wilco Brooshooft
Aan: Iedereen
Onderwerp: Graag aandacht voor Jack

Dag allemaal,

Graag even aandacht voor het volgende: Bij mijn buren staat al een hele tijd een hond buiten aan een touw ongelukkig te zijn. Zijn baasje is overleden, de buren wilden hem wel tijdelijk opnemen, maar hebben het heel druk met andere dingen en willen er vanaf. Ik dacht iemand voor hem te hebben gevonden, maar dat is helaas toch niet zo. En nu wordt het herfst en straks winter!! Dus als je een hond wil of iemand kent die het wat lijkt, laat me dat dan weten. Bekijken kan op afspraak (het is in Cornwerd, Friesland).

Hier volgen de specificaties:
- hij heet Jack;
- het is dus een mannetje;
- hij is niet gecastreerd;
- hij is ongeveer 11 jaar oud, misschien nog wel ouder;
- het is een kruising tussen twee rassen, maar niemand weet welke (ik denk Lassie en nog iets);
- hij is best groot maar niet enorm (zie foto 2 om de grootte in te schatten, daar staat hij met een mens op);
- hij is lief en vrolijk;
- hij ligt graag in het water;
- hij is gezond maar kan niet meer de hele marathon rennen;
- hij luistert niet echt goed, niet naar mij tenminste.

Mijn e-mailadressen en telefoonnummers zijn:
wbrooshooft@poelwijck-sweers.nl
wilco.brooshooft@gmail.com
06-34491122
0515-233204

Ik hoor graag van jullie!

Groet,
Wilco

  • 16 Oktober 2007 - 08:22

    Yvonne:

    Wat een prachtbeest. Ik zal rondvragen en kijken. Ben zelf ook hele dagen aan't werk en woon heel klein anders zou ik hem zo ophalen!

    Liefs

    Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kees en hammy

Wij gaan een jaartje wonen in Frankrijk. Kees gaat werken en ik niet. Via deze pagina willen wij familie, vrienden en bekenden op hoogte houden

Actief sinds 15 Nov. 2006
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 186144

Voorgaande reizen:

20 April 2013 - 01 September 2013

Klassiek rondje GB met de VLIETER

09 Juni 2011 - 01 Augustus 2011

Vakantie 2011

01 Januari 2007 - 01 Januari 2008

Frankrijk

Landen bezocht: